Stránky

pondělí 15. října 2012

Prázdniny



Po dvou týdnech školy nás hned čekaly týdenní prázdniny. Pro mě to byla velká úleva. Už jsem si nějak odvykla chodit do školy a potřebovala jsem pauzu. Po celém dopoledni ve škole jsem byla úplně vyčerpaná. Trošku jsem se vždycky pak nabila v posilovně, ale na večerní sandu už se mi většinou nechtělo. To mě vždycky musel Mirek přemlouvat. A večer už jsem pak na učení neměla ani pomyšlení. Jen si lehnout do postele a relaxovat u seriálu.

The Big Bang Theory
Sex and the City


V pondělí mě Mirek vzal poprvé do kantýny na snídani. Vlastně proto, že jsem konečně vstala dřív než v 10. Snídaně se vydávají jen do 9ti. Zjistila jsem, že tam mají spoustu dobrůtek. Kromě plněných masových knedlíčků a taštiček i různé sladké rolády a muffiny. Potom jsme na snídaně chodili každý den a já měla o něco delší den když jsem celé dopoledne neprospala J Ke konci týdne už jsem si i zvykla na sójové mléko, takže jsem dokázala vypít celou misku.

Snídaně - plněné taštičky, knedlíčky a sójové mléko
Moje sladká snídaně


Po snídani jsme si s Mirkem udělali výlet do centra. Tentokrát jsme místo metra použili kolo. Cesta trvala skoro hodinu. Mirka potom pěkně bolely nohy a mě zadek. Všude byla spousta lidí a nevím, jak je možné, že jsme šli vždycky opačným směrem, než šel celý dav :D  Všude prodávali čínské vlajky, protože se oslavovalo založení Čínské lidové republiky. Jen jsme tak chodili, zašli do tržnice s cetkami a něco si i koupili. Hlavní cíl byl obchod se sportovním oblečením značky Lining. Mají hodně kvalitní oblečení, ale bohužel neměli zrovna žádné slevy, takže jsme odešli s prázdnou. Nejvíc je mi líto mikiny s veverkou. Utěšila jsem se alespoň mou první kávou Flat white z MacCafé v Číně.

Spoustu Číňanů


Moje první Flat White

Po cestě zpátky jsem si ale přeci jen udělala radost a koupila jsem si kolečkové brusle. Už jsem po nich toužila asi dva týdny, ale nikde v okolí školy není obchod se sportovními potřebami (tedy kromě potřeb na wushu a sandu). Byly sice trošku dražší, ale určitě toho nelituju. Vypadají, že jsou kvalitní a využiju je celý rok, protože tady v Šanghaji moc nenasněží.

Konečně na bruslích


V pondělí večer jsme společně s Ruskama ještě radostně vyrazili do parku, který jsme navštívili také cestou zpátky z města. Probíhal tam lampionový festival. Už za světla to vypadalo pěkně, takže jsme se nemohli dočkat, až to uvidíme nasvícené. Bohužel jsme zjistili, že se vybírá vstupné 90 yuanů, což se nám zdálo příliš. Rozhodli jsme se tedy, že se vyrazíme podívat alespoň na The Bund a okoukneme, jak vypadá nasvícená Perla orientu. Zjistili jsme, že spousta Číňanů mělo stejný nápad jako my, takže tam nebylo skoro k hnutí, ale pohled byl nádherný.
Lampionový festival ve dne


Lampionový festival




Ve zbytku týdne jsme ještě vyrazili do dalších dvou parků. Více fotek si můžete prohlédnout na rajčeti: http://vorlovoolivka.rajce.idnes.cz/Prazdniny_Mid-Autumn_Festival/. S posilovnou jsme také nezaháleli a místo večerní sandy jsme chodili cvičit ven na hřiště, protože tělocvična byla otevřená přes prázdniny jen do 18h. Mirek si cvičil sestavy a já ozkoušela nové brusle. Na tartanu mě to sice trošku brzdilo, ale nohy alespoň dostaly více zabrat.

Chtěla bych další prázdniny…




Žádné komentáře:

Okomentovat