Stránky

čtvrtek 6. září 2012

My new „home“


Na první pohled vypadal pokojíček moc hezky. Když byste si teda zacpali nos :D Klimatizace byla zapnutá, ale museli jsme hned vyvětrat. Tím, že máme pokoj hned v přízemí, může nám sem koukat kdokoli z ulice. Spolubydlící si to zřejmě ještě neuvědomily, tak si nechávají i večer roztažené závěsy.







Tím, že jsem byla v pokoji první, jsem si mohla vybrat postel. Na Mirkovo radu jsem se přesunula, co nejdál od okna, protože v zimě by tam bylo moc chladno. Před každou postelí je jeden stolek. Před tou mojí je naštěstí ten největší. I když mi na něm stojí lednička, tak jsem s ním celkem spokojená. Když už mluvím o ledničce…musela jsem se smát. Sami posuďte podle fotky, jestli tohle může stačit třem holkám :D


Mmch, všechny věci jsou mé, kromě krabičky vpravo dole :D


Skříň je rozdělená na tři stejné části, takže se nemusíme hádat. Já si moc věcí nevezla, takže se mi tam v pohodě vešly.


Koupelna je docela pěkná. Jen škoda, že nám nefunguje větrák a světlo nad umyvadlem. Ale jsem ráda alespoň za jedno světlo J Jo a teplá voda teče, kdyby někdo nevěděl… :P




Další průšvih asi bude se sušením prádla. V koupelně by nic neuschlo, balkon nemáme, garnyž na kterou by se daly pověsit aspoň ramínka taky ne. Jediná možnost je koupit sušák a vystrčit ho na chodbu. Jen se trochu bojím, že nám ho zakážou, protože jsme v přízemí, kde jsou i kanceláře. Ale to asi budou mít smůlu, to bych se hádala.

Žádné komentáře:

Okomentovat