Stránky

úterý 4. září 2012

On My Way


Po (na můj vkus) krátkém balení mě v neděli čekal můj první let letadlem. Vlastně jsem se docela těšila, hlavně až uvidím na živo kuchyňku v letadle. Let byl v pohodě, jenom kuchyňka trošku obouchaná J A mile mě překvapilo, jak dobré jídlo v letadle podávají, hlavně ty dezerty.




První let s ČSA trval něco málo přes 2 hodiny. Dostala jsem místo u okýnka, takže jsem mohla pozorovat i krajinu pod sebou…tedy aspoň na chvíli, než jsme byli moc vysoko. Po přistání v Moskvě jsme měli ještě asi 5 hodin do odletu našeho letadla do Šanghaje. Letěla se mnou Káťa, která studuje v Číně už dva roky a na prázdniny se vrátila do Čech. Ta už věděla, jak vše chodí, takže jsem se nebála, že bych se ztratila.




Letadlo do Šanghaje už bylo o něco větší, s dvěma uličkami. Tentokrát jsem seděla uprostřed, takže ven moc vidět nebylo. Ale moc fajn byla malá obrazovka přede mnou, kde jsem si mohla pouštět filmy. Spát se moc nedalo, protože už mně bolely záda od dlouhého sezení. Naštěstí vedle mě bylo volné sedadlo, tak jsem si mohla aspoň drobet natáhnout nohy. Let trval 9 hodin, ale taky se to dalo přežít.




V Šanghaji už na Káťu čekal její přítel, tak jsem se ani nemusela tahat s kufrem ;) Rovnou jsem si vyměnila nějaké peníze a pak už jsme nasedli na autobus, který nás dovezl blízko školy. Zbytek cesty jsme se svezli taxíkem přímo ke koleji.

V Šanghaji na letišti mají koberec :)

V dalším článku už budou mé první dojmy z města a života tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat