Stránky

úterý 4. září 2012

Why?



Ahoj, vítejte na mém blogu o mém pobytu v Číně. Proč jsem se vlastně rozhodla pro Čínu? Všichni víte, že se už nějaký čas věnuji čínskému bojovému umění. Už od dětství mě tato země nějak přitahovala a bojová umění také. Až na vejšce jsem se konečně odhodlala a vybrala si za tělocvik judo. Tam jsem si sice potvrdila, že na sporty jsem jelítko, ale přesto mě to začalo bavit. Poznala jsem se se spoustou fajn lidí a dodnes na judo ráda vzpomínám.

Před čtyřmi roky jsem se poznala s Mirkem a ten mi řekl, že se v Plzni od září začíná cvičit čínské kung fu pod vedením mistra Qin Ming Tanga. Byla jsem naprosto nadšená a hned si představovala jak budu cvičit sestavy s mečem a jinými zbraněmi. Toto nadšení mě přešlo asi po dvou letech, kdy se o zbraních pouze jen mluvilo. Každý rok přicházeli noví žáci a my pořád opakovali základy. Až poslední rok jsme začali jednu sestavu s mečem, ale tím, že už jsem chodila do práce mi na cvičení nezbývalo moc času ani energie.

V únoru se mi ozval Mirek, který do Číny odjel studovat před rokem. Že prý, jestli chci studovat v Číně se stipendiem, tak mi to zařídí. A to také udělal. Vlastně jsem neměla ani moc času na rozmyšlenou. Jen jsem viděla možnost odjet studovat do ciziny, kterou jsem předtím neměla. Během týdne jsem si oběhala vše potřebné a poslala přihlášku.

Závěrem bych se zde chtěla omluvit mému Martínkovi a projevit mu velký obdiv za to, že mě nechal odjet a neopustil mě.




Žádné komentáře:

Okomentovat