Stránky

neděle 9. září 2012

Spolubydlící

Jak už asi víte, mám dvě spolubydlící, obě Rusky. Docela jsem se bála, že se budou bavit jenom spolu, ale občas se baví i se mnou. Ono je to teda asi spíš tim, že znam Mirka, takže si myslí, že mam víc informací a na dost věcí se mě ptají.

Varja přijela už v pondělí v noci, spíš teda v úterý po půlnoci. Hned potom, co se mi konečně podařilo usnout :D Její angličtina je na podobné úrovni jako moje, takže se i trošku domluvíme :) Varja je ze St. Peterburgu a přijela studovat magisterský obor wushu, stejně jako naše Káťa. Prý cvičí už 16 let a v Rusku trénuje malé děti. Nočník měl velkou radost, když se dozvěděl, že cvičí hlavně nan quan a že budou moct trénovat spolu. Už s námi byla dvakrát na tréninku, ale pořádně cvičit jsme jí ještě neviděli. Třičtvrtě tréninku seděla a koukala do země, tak ještě čekáme, co se z ní vyklube. Ale z těch pár kopů bylo vidět, že základy má dobré.

Druhá spolubydlící se jmenuje Evženie, zkráceně Ženě a je z Moskvy. Přijela ve středu dopoledne. Bohužel neumí anglicky, takže si spolu moc nepokecáme. Ale občas si rozumíme rusko-česky. Ještě pořádně nevím, co vlastně dělá za sport (nebo dělala), ale asi bude v něčem dobrá, protože má oblečení a zavazadla od ruský reprezentace. Prý přijela studovat trenérství.

Oběma je 26 let a jsou zatím vcelku fajn. Snad to tak zůstane i nadále.

Varja, já a Ženě

Spolubydlící a Mirek


Žádné komentáře:

Okomentovat